Łazienki, Pałac na wodzie - zimowy spacer

początkowo miała być to wyprawa tylko do Fortu Mokotów, gdzie mieści się Instytut Fotografii Fort (zrobię o tym niezwykłym miejscu osobny wpis). jednakże w trakcie mojego zwiedzania wystawy nasypało tyle śniegu, że postanowiłam wykorzystać sprzyjającą aurę i poleciałam do Łazienek. dobra, to nie była taka prosta sprawa. ten gęsty śnieg oblepił mnie całą, więc przed Łazienkami musiałam przebrać się, wysuszyć włosy, a potem pruć przez świeżo utworzone zaspy - takie tam małe przeszkody. ostatecznie myślę, że warto było. nawet jeśli od tego wszystkiego rozchoruję się... 

na miejscu najpierw waliło śniegiem, a później wytworzyła się mgła. tyle atrakcji!


to  nie ziarno, to śnieg!

























Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Warsztaty z cyjanotypii w Fotoplastikonie Warszawskim

Kwietniowe podsumowanie

Zielono mi! Czyli weekend pod hasłami "Osiecka" i "natura"